"Бала және үй жануарлары" » КГКП "Ясли - сад №27"
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№27 бөбекжай-балабақшасы»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
Меңгеруші :
+7(72636) 43-50-93
Әдіскер:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Бала және үй жануарлары"
04
ақпан
2025

"Бала және үй жануарлары"

Ата-аналарға арналған кеңес «Балалар және үй жануарлары»


Интеллектуалды даму

* Жануарлар – табиғат туралы алғашқы білімнің қайнар көзі. Бала жануарды көреді – оған қол созады, оның атын атайды, айырмашылықтарын атап өтеді, мінез-құлқын үйренеді.

* Баланың сенсорикасының дамуына ықпал етеді. Табиғатпен ешбір тәрбиелік ойыншық салыстыруға келмейді. Бала затты сезім мүшелері арқылы тікелей қабылдайды: пішіні, көлемі, түсі, иісі, кеңістікте орналасуы, қозғалуы, жұмсақтығы, жүнінің құрылымы, т.б.

* Жануарлар – логикалық ойлауды дамытады. Жануарлар туралы түсініктерге сүйене отырып, балалар байланыстар мен тәуелділіктерді көруге үйренеді: мысық тостағанның қасында мияулайды - қарны ашты, күзен биікке секіреді, құс - ойнағысы келеді, тығылады - аң аулауға шықты.

* Жануарлар әртүрлі іс-әрекеттердің көзі болып табылады - бақылау, ойын, еңбек, шығармашылық және т.б. Нәтижесінде қызығушылық пен байқағыштық қалыптасады, қиял дамиды.

Жануарлар – адамгершілік тәрбиенің қайнар көзі

* Алғашқы тәжірибе мен қуаныш көзі. Бала жануармен қарым-қатынас жасағанда жағымды эмоцияларды бастан кешіреді. Қазіргі қоғамда бұл ең жетіспейтін нәрсе - оң тәжірибе.

* Қарым-қатынас барысында баланың әсемдік сезімі қалыптасады. Олар табиғи сұлулықты көруге үйренеді.

* Белсенділік процесінде бала жалпы жануарлар әлеміне ұқыпты (пассивті) және қамқорлық (белсенді) қатынасты көрсетуге үйренеді . Осылайша балада рухани мәдениеттің құрамдас бөлігі болып табылатын экологиялық мәдениет негіздері қалыптасады.

Жануарлар – эстетикалық тәрбие мен дамудың қайнар көзі      

* Табиғи және органикалық сұлулық балаларды шығармашылыққа баулиды. Балалар жануарлармен болған тәжірибелерін балалар өлеңдерінде, өз шығармаларында және, әрине, бейнелеу өнерінде көрсетуге тырысады .

Еңбек тәрбиесінің қайнар көзі

Бақылау процесінде бала қарапайым еңбек операцияларымен таныс болады. Үлкендердің жетекшілігімен жануарларды күтудің қарапайым дағдыларын қалыптастырады. Табиғаттағы және үйдегі өмір сүру жағдайлары туралы қосымша ақпарат алынады.

Физикалық дамудың қайнар көзі

Жануарлар денсаулық пен психикалық дамудың қайнар көзі болып табылады: итпен, күзенмен, қоянмен және т.б. серуендеу барысында, еңбек процесінде балалар физикалық тұрғыдан да жетілдіріледі .